Albert Soesman
Antropozófus orvosként rendszeresen tartott előadásokat és sok éven át kutatta a “tizenkét érzék” kérdéskörét.
Böszörményi László
45 évig dolgoztam az informatikai kutatásban, az utolsó 25 évben tanszékvezető egyetemi tanárként a klagenfurti egyetemen.
Emil Páleš
1994-ig a Szlovák Tudományos Akadémia munkatársa. 1994-ben életre hívta a Sophia alapítványt. Munkássága folytatása Komenius, Solovjov és Stúr sofiológiájának.
Georg Kühlewind
Könyvei forradalmian újak, és számos területen újfajta, időszerű megközelítéseket mutatnak az európai gondolkodásban.
Gerbert Grohmann
Német antropozófus, Waldorf-pedagógus. Nevéhez számos növénytani könyv, antropozófus növénytani tanulmánykötet fűződik.
Götz Eszter
Több kiállítást rendezett, előadásokat tartott különböző konferenciákon, írásai tanulmánykötetekben és folyóiratokban jelennek meg.
Johannes F. Brakel
Utazásai során behatóan foglalkozott a helyi állat- és növényvilággal, valamint a különböző régiók kulturális érdekességeivel.
Karátson Gábor
“… festészet, költészet és írás s a kínai filozófusok fordítása az én esetemben ugyanaz a munkaterület – ugyanaz a munkadarab.”
Kossuth-, József Attila- és Munkácsy Mihály-díjas író, műfordító, festő, filozófus, művészetpedagógus.
Kim John Payne
Saját programjával egy mindenki által járható utat kínál a hétköznapi túlterheltség ellen, amely napjainkra mindenki számára normálissá vált.
Kontra Ágnes
Festőművész, művészettörténet és művészeti rajztanár. Tanulmányait Budapesten és Münchenben végezte. A Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének tagja. Természeti képekbe öltöztetve jeleníti meg belső tájainkat – azaz belső képek után fest, festményei meditációs élményekből születnek. Három gyermek édesanyja.
Malgot István
Művei antropomorf, esetenként a népi kultúra tárgyait kompozícióba illesztő, expresszív hangvételű alkotások. Tengődön él és dolgozik.
Melanie Bös
Autisztikus és halmozottan fogyatékos gyerekeket gondoz különböző gyógypedagógiai iskolákban és a Családsegítő Szolgálat keretein belül.
Paul Matthews
Egyik fontos küldetésének tekinti, hogy a gyermekek tapasztalatot gyűjtsenek az eleven nyelvről és a képzeletről a tanórák keretében is.
Székely Anikó
Szabad vallást, éneket, zenét, furulyát és karvezetést tanított a Waldorf-tanár képzésen, s világszerte adott elő konferenciákon e témákban.
“Tanítani nem, csak világítani lehet a felnövekvő Én számára, hogy a világosság gyújtsa meg benne a kezdés képességét az út járásához, amely maga a Világosság.”
Székely István
Programozó, grafikus, vallástanár.
A Waldorf tanárképzés oktatója.
“Meditatív kutatás az evangéliumokról”
Tandori Dezső
A Nemzet Művésze címmel kitüntetett, Kossuth- és József Attila-díjas költő, író, műfordító.
A Digitális Irodalmi Akadémia alapító tagja.
“Szeretem a sapkát. Londonban szoktam rá a sapka viselésére, meg Írországban. A kalapot leviszi a szél. Sokan megszoktak sapkában. Én úgy gondolom, hogy ez egy színházi kellék is. (…) Azért, mert a személytelenséget adja.
Az ember így bebújik a sapka alá.”
Tobias Richter
Az ő nevéhez fűződik az első egységes Waldorf-tanterv összeállítása. Jelenleg a kremsi Donau Egyetem munkatársa.
Torin M Finser
Számos iskola számára nyújtott szervezési-vezetési tanácsadást. A vezetésfejlesztés és támogatás témája legtöbb könyvének fő motívuma.
Volker Fintelmann, dr.
Antropozófus orvos. Tudományos munkát végez a hepatológia, a modern fitoterápia és az antropozófiai gyógyászat terén.